به گزارش ایرنا عباس پاپی زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: کنترل سیلاب ها با لایروبی رودخانه ها و ترمیم سیل بندها و همچنین تامین آب تالاب ها در حال پیگیری است.
وی اظهار داشت: اگر قرار است آبی از استان خوزستان به سایر استان ها منتقل شود ابتدا باید آب تالاب های استان تامین شود.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین خسارات و ساماندهی رودخانه ها گفت: اگر از رودخانه ها برداشتی می شود باید بودجه آن برای خود رودخانه ها هزینه شود.

** حواشی نصب تابلوی دزفول
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی درخصوص حواشی پیرامون نصب تابلوی دزفول از سمت اندیمشک گفت: مرز دزفول در همان نقطه ای است که تابلو نصب بود.
وی با بیان اینکه تابلوی دزفول در 30 بهمن به سرقت رفت، افزود: اگر با سارقان تابلو برخورد می شد شاهد اتفاق تلخ 29 اسفند نبودیم.
پاپی زاده با تاکید بر لزوم پاسخگو بودن دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و آرامش جامعه اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه قضایی با خاطیان برخورد قاطع داشته باشد.
وی افزود: مصوبه نصب تابلو در محل قبلی را تا پیش از 29 اسفند از شورای تامین گرفته بودیم ولی برخی دوستا با برگزاری جلسات شبانه مردم دزفول و اندیمشک را تحریک کردند.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دوشنبه قبل از عید نوروز یگان ویژه برای نصب تابلو به دزفول آمد ولی شلوغ کاری ها در هر دوشهر مانع این کار شد.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.