به گزارش ایرنا محمدعتاب اهوازی چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبری صدا و سیمای اهواز در خصوص جاری شدن سیلاب به منطقه عین 2 اهواز بیان کرد: مردم مناطقی از اهواز که توسط استانداری برای تخلیه هشدار داده شده وسایل و اشیای قیمتی را از منازل خود خارج کنند و به اخطارهایی که از سوی استانداری و ستاد بحران استان اعلام می شود توجه کنند.
وی گفت: تلفیقی از آب رودخانه های کارون و کرخه به کانال سلمان در منطقه عین 2 اهواز وارد شد و باعث شکسته شدن سیل بند در این منطقه شد.
اهوازی ادامه داد: تمامی دستگاه ها برای تعمیر سیل بند اطراف کانال سلمان در منطقه عین 2 اهواز پای کار آمدند و در حال تقویت سیل بند هستند.
اهوازی ادامه داد: آورد آبی که از کانال پشت این منطقه در حال گذر است بیش از ظرفیت کانال است و از مردم می خواهیم که بیشتر همکاری کنند و تا حد ممکن منازل خود را ترک کنند.
شهردار منطقه 6 اهواز با اشاره به اینکه برای منطقه ملاشیه نیز احساس خطر ورود سیلاب وجود دارد بیان کرد: کار به صورتی است که به حجم مشخصی می توان از ماشین آلات استفاده کرد از این رو از جوانان خواستاریم که در منطقه برای همکاری حضور داشته باشند.
وی گفت: تا زمانی که دبی آب رودخانه های کارون و کرخه پایین نیاید این شرایط استرسی وجود دارد و مردم به اخطاریه های مسئولان توجه کنند.
گفتنی است روز چهارشنبه به دستور استاندار خوزستان تخلیه پنج منطقه در اهواز از جمله مناطق مناطق عین دو، گلدشت، سیاحی، سادات، و سلیم آباد در پی جاری شدن سیلاب از غرب اهواز صادر شد. به ساکنان منطقه کیانشهر نیز اعلام شد در حالت آماده باش باشند.
از اوایل فروردین امسال بیشتر مناطق خوزستان به دلیل طغیانی شدن رودخانه های دز، کارون و کرخه دچار سیلاب شدند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.