به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این تصمیم بنا به درخواست مکرر گروه‌ها و فعالان صنفی دانشگاهی برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده با توجه به تداوم مشکلات ناشی از سیل اخیر در خوزستان و ضرورت خدمات‌رسانی به سیل زدگان و ضرورت تداوم حضور دانشگاهیان در امدادرسانی گرفته شد.
بنابراین با توجه به تعطیل بودن خدمات دانشجویی در تمامی بخش‌های دانشگاه از دانشجویان عزیز درخواست می‌شود از هرگونه مراجعه به دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی خودداری کنند.
بدیهی است هرگونه تغییر در شروع فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در ادامه اعلام می شود.
پیش از این نیز دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرده بود به دلیل وقوع سیلاب کلاس های درس این دانشگاه تا 24 فروردین تعطیل است.
بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی دانشکده نفت اهواز نیز بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران این دانشگاه، کلاس های دانشکده های نفت اهواز و آبادان تا 27 فروردین تعطیل هستند.
به گزارش ایرنا طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست آن باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.
بر اثر سیلاب اخیر دستور تخلیه 234 روستای استان داده شده و بالغ بر 46 هزار نفر سیل زده در اردوگاه های اسکان مستقر شده اند.
3004/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.