افشین یوسفی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی سیل اخیر و وارد شدن خسارات زیاد به هم استانی ها و هموطنان گرامی، کارکنان اداره آموزش و پرورش هفتکل تصمیم گرفتند به نوعی به این عزیزان کمک کنند.
وی افزود: بر همین اساس و با پیشنهاد خود همکاران، حقوق یک روز کاری کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتکل برای کمک به سیل زدگان اختصاص یافت.
رییس اداره آموزش و پرورش هفتکل تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با هلال احمر صورت گرفته است و به زودی این مبلغ به حساب این ارگان واریز خواهد شد، امیدواریم سایر ادارات نیز به این کمپین بپیوندند تا مقداری از خسارات وارد شده ناشی از سیل به هموطنان جبران شود.
به گزارش ایرنا طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست آن باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.
بر اثر سیلاب اخیر دستور تخلیه 234 روستای استان تاکنون داده شده است. بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر استان 152 تیم برای امداد رسانی به سیل زدگان تشکیل شده است و بالغ بر 46 هزار نفر سیل زده در اردوگاه های اسکان مستقر شده اند.

9434/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.