هانی فیصلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به خسارت وارده به خانواده های سیل زده استان خوزستان ، کادر اجرایی اتاق بازرگانی خرمشهر یک روز از حقوق فروردین ماه خود را برای تامین مواد غذایی و بهداشتی سیل زدگان اختصاص دادند.
وی افزود: علاوه بر کمک های نقدی از سوی کارکنان اتاق بازرگانی خرمشهر ، یک محموله شامل کمک های ضروری سیل زدگان از سوی اتاق بازرگانی خرمشهر به زودی به مناطق سیل زده ارسال می شود.
وی در ادامه گفت:در اختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین از سوی یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خرمشهر شامل 10 دستگاه ماشین آلات سنگین برای احداث سیل بند و راه اندازی آشپزخانه و پخت روزانه غدا به همت اعضای هیئت نمایندگان و با همکاری هیات خدام الزهرا(س) از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان می باشد.
فیصلی از کلیه بازرگانان و فعالان اقتصادی خرمشهر خواست با توجه به وخامت اوضاع مردم سیل زده خوزستان با کمک های خود بیش از پیش وارد صحنه شوند.
تاکنون 234 روستای استان خوزستان گرفتار سیلاب شده اند.
بارندگی شدید بهاری در خوزستان همچنین ورود آب از مناطق بالادست این استان موجب طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون شده است.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.