به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر، علی فرجی با اعلام این خبر گفت: این محموله کمک های زیستی و بهداشتی شامل انواع پودر رختشویی، شامپو، صابون، ناخن‌گیر، دستمال حوله ای، وسایل بهداشتی ویژه بانوان، مایع ظرفشویی و نظایر آن است که 20 فروردین به این مناطق ارسال شد.
وی افزود: همچنین با ارزیابی کارشناسان این سازمان از نیازهای ضروری و اساسی سیل ‌زدگان، مقداری ظرف یکبار مصرف، انواع چای و دمنوش و یکصد پک زیستی هر یک به مبلغ 10 میلیون ریال برای خانواده های آسیب دیده و متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان های خوزستان و لرستان تهیه شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال ‌احمر همچنین از آمادگی این سازمان برای تامین نیازهای دارویی سیل‌زدگان خبر داد و گفت: طبق استعلام از مناطق سیل زده مقادیری دارو نیز برای مردم متاثر از سیلاب خوزستان به این استان ارسال خواهد شد.
فرجی بیان کرد: هم اکنون شرایط امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی در مناطق درگیر با سیل و آبگرفتگی در استان های خوزستان و لرستان با همکاری مردم، جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی به شکل مطلوبی در حال انجام است و مردم دیگر ناراحتی و نگرانی لحظات نخست وقوع سیل را ندارند.
وی با اشاره به اینکه واریز کمک های نقدی مردم نوعدوست کشورمان به حساب جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد به عموم مردم مهرورز کشورمان توصیه کرد از طریق شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری #112*780* به همراه شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و نیز 5894631850259730 بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به سیل زدگان اقدام کنند.
وی ادامه داد: همچنین مردم مهربان ایران اسلامی می توانند از طریق گزینه نیکوکاری اپلیکیشن آپ کمک‌های خود را برای سیل زدگان به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.
7151 /6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.