محمد حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خسارت ها در 12 سرفصل به زیرساخت های راه، جاده، کشاورزی و زیرساخت های شهرداری و شهرداری های تابعه و همچنین راه های روستایی دزفول وارد شده اند.
وی اظهار داشت: این خسارت ها به امضای وزیر کشور نیز رسیده و به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده اند که امیدواریم مورد تایید قرار گیرند و خسارت ها پرداخت شود.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول درخصوص خسارت های سیل سال 95 نیز گفت: رئیس جمهوری در نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان دستور پرداخت خسارت های این سیل را صادر کرد که امیدواریم این خسارت ها نیز پرداخت شوند.
وی افزود: درخصوص خسارت سیل امسال هنوز کارشناسی و برآوردهای لازم انجام نشده که البته خسارت جانی نداشته ایم و خسارت دام فقط در مناطق کوهستانی دزفول گزارش شده است.
به گزارش ایرنا بارش شدید باران در بالادست سدهای خوزستان باعث افزایش قابل توجه آورد سدها شد. بعد از این افزایش آورد دبی خروجی سدها برای کنترل سیلاب افزایش یافت.
دبی خروجی سد کرخه از 2 هزار مترمکعب و دبی خروجی سد دز از سه هزار مترمکعب بر ثانیه فراتر رفت که این موضوع باعث آبگرفتگی زمین های کشاورزی و روستاهای حاشیه رودخانه های دز و کرخه شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.