پیمان جهانگیری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب بیت الزهرا به عنوان موکب اصلی در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک و پنج موکب دیگر در این راستا فعال شده اند که یکی از آنها در منطقه عبدالخان فعال است.
وی بیان کرد: سه آشپزخانه نیز در اندیمشک کار تهیه و توزیع غذا به سیل زدگان را برعهده دارند همچنین یک نانوایی سیار در عبدالخان نان مورد نیاز سیل زدگان را تهیه و توزیع می کند.
جهانگیری گفت: در مجموع بیش از 2 هزار نفر از سیل زدگان شوش زیر پوشش خدمات مواکب شهرستان اندیمشک قرار دارند ضمن اینکه کمک های مردمی نیز هر روز به مناطق مختلف شوش ارسال می شوند.
وی افزود: تجهیزات و امکانات لازم از جمله لودر و کمپرسی نیز برای شهرستان شوش و روستاهای حومه اعزام شده است.
فرماندار اندیمشک اظهار داشت: برای منطقه سیل زده پلدختر نیز محموله های مختلفی از اندیمشک ارسال و 2 موکب در این منطقه راه اندازی شده است.
وی افزود: تاکنون ده ها محموله مواد غذایی و پوشاک با مشارکت و پیگیری نماینده اندیمشک، فرماندار اندیمشک و همراهی مردم و مسئولان برای مردم سیل زده شوش ارسال شده است.
به گزارش ایرنا صدها نفر از مردم و مسئولان اندیمشک به صورت خودجوش در حال خدمات رسانی به مردم سیل زده روستاهای شوش و پلدختر هستند.
بنا بر این گزارش یونس یعقوب پور یکی از جوانان اندیمشکی عصر امروز حین رساندن محموله مواد غذایی به سیل زدگان شوش دچار سانحه تصادف شده و پای خود را از دست داد که حال وی وخیم گزارش شده است.
همچنین هفته پیش نیز 2 نفر از جوانان اندیمشکی حین کمک رسانی به مردم پلدختر دچار سانحه رانندگی شدند که یک نفر در دم جان باخت و حال یکی دیگر هم وخیم است.
بارندگی های سیل آسا موجب افزایش آورد آب در سدهای کرخه و دز شد.
افزایش خروجی این 2 سد موجب تخلیه روستاهای مسیر رودخانه ها و آبگرفتی تعداد زیادی از مناطق پایین دست شده است.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.