جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: بیش از پنج هزار نفر از کارکنان استان خوزستان به صورت مستقیم برای تأمین امنیت، امداد و نجات، کمک به ایجاد سیل بندها بکارگیری شدند

به گزارش ایلنا، سردار ایوب سلیمانی در تشریح این خبر گفت: استان خوزستان مظهر مقاومت و پیروزی مردم ایران است بنابراین اگر با مشکلی مواجه شود، وظیفه همه مردم ایران است که به کمک مردم این استان بشتابند.

وی افزود: بحمدلله مردم قدرشناس و کریم ایران، سازمان‌‌‌های دولتی، نیروهای مسلح و گروه‌‌های مختلف برای کمک به مردم خوزستان بسیج شدند و یک بار دیگر خاطره دفاع مقدس، راهپیمایی عظیم اربعین را در دل‌‌ها و خاطرات زنده می‌‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی سازمانی خود به عنوان نیروی انقلابی از لحظات اول با همه ظرفیتی که در اختیار داشته و دارد به کمک مردم شریف خوزستان در اقصی نقاط این استان شتافت.

سلیمانی با اشاره به بکارگیری بیش از پنج هزار نفر از کارکنان خوزستان اظهار داشت: این نیروها به صورت مستقیم برای تأمین امنیت در مناطق سیل‌‌زده استان، امداد و نجات، کمک به ایجاد سیل‌‌بندها، انسداد در مسیر آب یا شکستن برخی سیل‌‌بندها، آگاهی دادن و هشدار به مردم، ایجاد پست‌‌های ثابت و سیار برای برقراری امنیت بیش از ۱۰۰ روستای تخلیه شده و... موفق شده به گونه‌‌ای عمل کند که با کمترین پدیده امنیتی در استان مواجه نشویم.

وی با اشاره به انتقال شهروندان به اردوگاه‌‌های اسکان تصریح کرد: از اموال، خانه‌ها و اردوگاه‌‌های اسکان به خوبی حفاظت و حراست شده است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه در زمینه‌‌های امنیتی با مشکلی مواجه شده باشیم، واصل نشده و قطعا از امروز به بعد بهتر هم می‌‌شود.

سلیمانی افزود: علاوه بر امکانات استان بیش از دو تیپ کامل از سایر استان‌‌‌ها و مرکز کشور به خوزستان اعزام شده و اگر لازم باشد از همه استان‌‌های کشور امکانات و نیروهای جدید اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با قدرت در کنار مردم شریف خوزستان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در کنار ما بقیه سازمان‌‌ها نیز با همه وجود به خوزستان خدمت می‌‌کنند و اخیرا موکب‌‌های اربعین اعزام و کمک‌‌رسانی به مردم جلوه جدیدی پیدا کرده است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: هرچند مشکلات ناشی از سیل هنوز حل نشده و در روزهای عادی به نظر می‌‌رسد این پدیده تداوم داشته باشد اما ان‌‌شاءالله با کمک‌‌های گسترده و حضور مؤثر نیروی انتظامی در استان آینده بهتری را شاهد باشیم.

وی افزود: متأسفانه در هر حادثه یا پدیده‌‌ای بازار شایعات به صورت طبیعی داغ می‌‌شود،  به خصوص در مورد خوزستان که دشمن پلید هم در این شرایط دنبال بهره‌‌برداری است و معمولا به شایعات و حرف‌‌های کذب دامن می‌‌زند.

جانشین فرمانده ناجا از مردم خوزستان خواست که توجهی به شایعات مطرح شده در جامعه نداشته و مطمئن باشند با حضور جهادی و همه جانبه‌‌ای که همه مسئولان به گونه‌‌ای خواهد بود که کمترین دغذغه‌‌ای داشته باشند.

سلیمانی با بیان اینکه اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند، ابراز داشت: ما نیز به عنوان حافظ نظم و امنیت و متولی آرامش در هر نقطه‌‌ای که هستند درخدمتشان خواهیم بود و قطعا می‌‌توانند آخرین و دقیق‌‌ترین اطلاعات لازم را از پلیس بپرسند که با اشراف کامل پاسخگوی همه سؤالات و اعلام وضعیت دقیق خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.