به گزارش ایرنا سید علی بحرینی مقدم روز شنبه در جلسه هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بیان کرد: خیلی از استان ها در حال جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان هستند که این کمک ها باید اولویت بندی و ‌پایش شوند.
وی همچنین گفت: کمک های شرکت ها، تولیدی ها و ‌موسسات به مناطق سیل زده نیز باید مدیریت شود.
بحرینی مقدم در ادامه با اشاره به خسارتی که سیلاب به زندگی مردم و مزارع در خوزستان وارد کرده افزود: باید محکم و مداوم پای کار باشیم و تمامی اقدامات به درستی مدیریت شود و این به هماهنگی مستمر و تقسیم کار نیاز دارد که در کوتاهترین زمان ممکن هماهنگی ها برای امداد رسانی به مردم سیل زده در استان انجام شود.
بحرینی مقدم ادامه داد: کمک رسانی به مردم سیل زده در خوزستان با توجه به کمک مسئولان و مردم از تمام نقاط مختلف کشور باید به درستی برنامه ریزی و هدایت شود تا توزیع کالا و امکانات به سیل زدگان مدیریت شود.
وی گفت:توزیع اقلام و امکانات به مناطق سیل زده در خوزستان با توجه به شرایطی که بر استان حاکم است با فراز و نشیب زیادی رو به رو خواهد شد به همین منظور مدیریت توزیع اقلام امدادی و کمک ها به سیل زدگان بسیار کمک می کند.

** اختصاص شماره حساب اتاق اصناف برای کمک به سیل زدگان
معا‌ون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ادامه داد: شماره حساب اتاق اصناف با مجوز رسمی از دادگستری و با توافق دادستان اهواز برای جمع آوری کمک های مردمی اعلام شده که مطابق فهرست اعلام نیاز هلال احمر خوزستان نسبت به تهیه اقلام و کالاها از کمک های مردمی هزینه می شود.
وی گفت:شماره حساب1012053394بانک تجارت و شماره کارت اتاق اصناف 5859837004632614برای جمع آوری کمک های مردمی مورد تایید است.
وی بیان کرد: پس از انجام اقدامات جمع آوری و کمک رسانی، گزارش عملکرد مالی و نتایج جمع آوری کمک توسط اتاق اصناف اعلام می شود.
بحرینی مقدم افزود: این معاونت ملزم به بسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان خوزستان بر اساس مصوبه شورای تامین استان شده است.
ستاد بحران خوزستان از سوم فروردین نسبت به احتمال وقوع سیلاب در همه رودخانه های این استان هشدار داد.
سیلاب و طغیان رودخانه های دز و کرخه باعث زیرآب رفتن چندین روستا در پایین دست و تهدید حداقل 6 شهر شده است.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.