رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان از آخرین فعالیت های صورت گرفته در مناطق سیل زده استان مطلع و دستورات لازم را برای ادامه این روند صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی اصغر پیوندی در جمع مدیران این جمعیت در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان از تلاش های صورت گرفته در مناطق سیل زده و ارائه خدمات به مردم آسیب دیده تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به تلاش های مجدانه و مدیریت مطلوب صورت گرفته در مدت اخیر در مناطق سیل زده، افزود: با وجود آسیب های فراوانی که سیل در مناطق مختلف خوزستان وارد کرده، ولی با پیشگیری های صورت گرفته، بحمدالله تلفات جانی نداشته ایم و امیدواریم تا چند روز آینده سیب در این مناطق فروکش کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با ابراز رضایت از تزریق و ارسال محموله های امدادی و اقلام مورد نیاز به خوزستان، گفت: مردم خوزستان مطمئن باشند که اقلام مورد نیاز در مناطق سیل زده به سرعت و با جدیت به استان وارد و به کرات در این مناطق توزیع می شود.

 پیوندی ادامه داد: با توجه به آسیب های بسیار زیادی که مردم استان در مناطق سیل زده متحمل شده اند، تلاش ما این است که با اسکان اضطراری مناسب و توزیع اقلام ضروری، دغدغه جدیدی به نگرانی های مردم افزوده نشود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش همکاران ما در استان خوزستان برای خدمت به مردم صورت گرفته است، اظهار کرد: در سفر امروز وزیر کشور پس از بازدید از مناطق سیل زده، از تلاش های شبانه روزی عوامل جمعیت هلال احمر اعم از نجاتگران، امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد که جای خوشحالی و سرور دارد.

براساس این گزارش، رئیس جمعیت هلال احمر پس از ارتباط ویدئوکنفرانسی با سازمان امداد و نجات، از بخش های مختلف مجتمع امداد و نجات هلال احمر خوزستان بازدید و از خدمت صادقانه عوامل جمعیت در راستای خدمت به مردم آسیب دیده تجلیل کرد.

WhatsApp Image 2019-04-05 at 10.22.23 AM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.