به گزارش ایرنا یحیی گل محمدی روز جمعه پس از تساوی یک بریک مقابل تیم فولاد خوزستان بیان کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم هر 2 تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند،اگر هر یک از 2 تیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می کردند می توانستند برنده بازی باشند که این موضوع رخ نداد.
وی افزود: در برخی لحظات اگر کیفیت بازی پایین بود به خاطر گرمای هوا بود اگر چه کسب یک امتیاز آن هم در اهواز برای ما ارزشمند بود و به بچه های تیم خسته نباشید می ‌گویم.
سرمربی تیم پدیده بیان کرد: برایم جای سوال است که چرا زمان بازی در این گرما به ساعت 16 تغییر کرد و نمی‌ دانم مسئولان برگزاری مسابقه با چه فکری دست به انجام این کار زدند؟ قبل از بازی هیچ اعتراضی نکردم تا بازیکنان تحت تاثیر صحبت هایم قرار نگیرند؛ جای تعجب دارد که در تبریز باید در آن سرما بازی کنیم و در اهواز در این گرما به میدان رویم لذا مسئولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.
گل محمدی با اشاره به اینکه هدف ما کسب سه امتیاز این دیدار بود گفت: با توجه به شرایط جدول هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی بود و تعویض هایی هم که انجام دادیم هجومی بود و این نشان‌ دهنده تلاش ما برای پیروزی در این دیدار بود.
وی افزود: درنیم فصل اول شرایط سختی داشتیم اما با نتایج خوبی که کسب کردیم هواداران خیلی از ما حمایت کردند و عاشق تیم شدند و همین موضوع باعث شد خیلی از مشکلات ما زودتر حل شود. ما مشتاقانه دنبال این هستیم که هفته آینده در میان هواداران مان یک برد دیگر کسب کنیم.
دیدار تیم های فولاد و پدیده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در اهواز، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.