به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز جمعه در حاشیه بازدید از شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر در جمع خبرنگاران بیان کرد: بخش عمده ای از بخش شعیبیه شوشتر و به ویژه شهر گوریه زیر آب رفته اما خوشبختانه با کمک مردم، تمامی اهالی این منطقه نجات یافته و در جای امن اسکان یافتند.
وی افزود: تاکنون امکانات مناسبی در اختیار مردم سیل زده شهر گوریه قرار نگرفته و انتظار می رود به سرعت امدادرسانی به آنها آغاز شود.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پنجشنبه شب دژی که مانع خروج آب از این منطقه بود، باز شد اما با این وجود سیلاب وارد شهر گوریه شد و اکنون مردم انتظار دارند بخش های بیشتری از این دژ برای خروج آب باز شود.
وی گفت: دغدغه مردم این منطقه بارش های روزهای آینده، باز شدن بیشتر دریچه های سد دز و زیر آب رفتن سایر بخش های شهر گوریه است که جا دارد مسئولان برای خروج آب از این منطقه تلاش بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بارش های شدید در بالادست سدهای خوزستان منجر به ورود حجم بالای سیلاب به سدهای این استان شد که به تبع آن، بازشدن خروجی سدها و در نهایت افزایش دبی رودخانه های دز ، کارون و کرخه، منجر به آبگرفتگی مناطقی از پایین دست شده است.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.