خدارحم امیری زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مقدار آرد با هماهنگی مدیریت بحران استانداری خوزستان به مناطق درگیر سیلاب شعیبیه ، بامدژ ، شوش ، دشت آزادگان ، دزفول و حمیدیه ارسال شده است.
وی افزود:در صورت اعلام نیاز ، آمادگی بیشتری برای تامین آرد ساکنان مناطق روستایی و شهری سیل زده خوزستان وجود دارد.
امیری زاده همچنین از بارگیری و ارسال نخستین محموله نان بسته بندی شده به ظرفیت 80هزار قرص به شهر سیل زده دره شهر در استان ایلام در روز پنجشنبه خبر داد و افزود:دومین محموله نان به ظرفیت 150 هزار قرص نان نیز امروز راهی شهر پلدختر می شود.
روز چهارشنبه 300هزار قرص نان با یک کامیون از اهواز به مقصد پلدختر ارسال شده بود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور درادامه افزود: تاکنون 737هزار قرص نان رایگان به مناطق سیل زده و در معرض سیلاب استان های لرستان و خوزستان ارسال شده ضمن آنکه 32هزار گونی برای استحکام بخشی سیل بندها در مناطق درگیری سیلاب خوزستان فرستاده شده است.

** هماهنگی برای توزیع شکر و برنج تنظیم بازار بین سیل زدگان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار کشور گفت: در حال هماهنگی با استانداری و ستاد تنظیم بازار خوزستان برای توزیع شکر و برنج (سهمیه تنطیم بازار) هستیم.
وی گفت: به محض دریافت مجوز ، عملیات توزیع شکر و برنج در مناطق سیل زده و در معرض سیلاب شوشتر ، شوش ، دشت آزادگان ، هویزه و اهواز شروع می شود.
به گزارش ایرنا طغیان و بروز سیلاب در حوضه های کارون ، دز و کرخه ، سبب شده مناطقی از شمال ، مرکز و غرب خوزستان که در مسیر این رودخانه ها قرار دارند در معرض سیلاب قرار گیرد.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.