نعمت الله نجفی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث سیل بند به صورت ضربتی با کمک گروه های جهادی ، کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز ، لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان و بهره گیری از تجهیزات مکانیکی سنگین انجام شد تا این تاسیسات در برابر مخاطرات سیلاب ایمن سازی شده و روند سوخت رسانی با اطمینان بیشتری ادامه یابد.
وی احداث سیل بند را یک اقدام احتیاطی برای حفاظت از تاسیسات نفتی بیان کرد و افزود: هم اکنون هیچ خطری متوجه تاسیسات و مخازن نفتی نظامیه نیست.
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با بیان اینکه سوخت رسانی به وسیله تانکر به مناطق درگیر سیلاب و در معرض طغیان رودخانه های کارون ، دز و کرخه همچنان و بدون وقفه ادامه دارد افزود: چندین محموله سوختی دیگر در حال بارگیری به سمت استان سیل زده لرستان می باشد.
روز گذشته(سه شنبه) 6 محموله سوختی (بنزین ) به ظرفیت 195هزار لیتر به شهرهای سیل زده خرم آباد و پلدختر با وجود خطرات زیاد ، ارسال و به مقصد رسید.
نجفی با بیان اینکه هیچ نگرانی در خصوص ارسال انواع فراورده های سوختی به مناطق سیل زده استان و مناطق همجوار درگیر با سیلاب نداریم افزود: ظرفیت ذخیره سازی انبار نظامیه اهواز در بهترین حالت ممکن قرار دارد.
انبار نظامیه اهواز با ظرفیت 600میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی ، بزرگترین مرکز ذخیره سازی سوخت در غرب و جنوب غرب کشور محسوب می شود.
6065/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.