مدیرکل غله منطقه ۴ خوزستان گفت: مسئولیت تامین نان تمامی نقاط سیل زده استان خوزستان و بخشی از استان های هم جوار را تا پایان مخاطرات سیل بر عهده می گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، خدارحم امیری زاده اظهار کرد: مسئولیت تامین نان تمامی نقاط سیل زده استان خوزستان و بخشی از استان های هم جوار را تا پایان مخاطرات سیل با کمال میل و افتخار بر عهده گرفته ایم. در همین راستا علاوه بر تامین نان سیل زدگان خوزستان در تاریخ 13 فروردین ماه 40 هزار قرص نان تهیه و  برای سیل زدگان استان ایلام به نقاط مختلف آن انتقال یافت که تا پایان برطرف شدن مخاطرات روزانه 150 قرص نان بدین منظور تامین خواهد شد.

وی افزود: در تاریخ 14 فروردین ماه نیز تعداد 200 هزار قرص نان برای آسیب دیدگان سیل در شهرستان پلدختر نهیه و انتقال یافت.

خدارحم امیری زاده ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام شده با معاونت اقتصادی استانداری و هلال احمر مسئولیت تامین نان تمام نقاط سیل زده استان را تا عادی شدن شرایط  پذیرفته ایم و توانایی نولید روزانه یک و نیم میلیون قرص نان رایگان ویژه مناطق سیل زده وجود دارد.

وی تاکید کرد: این نان ها به صورت رایگان، در بسته های کاملا بهداشتی 8 تایی و با کیفیت بسیار بالا تهیه و توزیع شده و تاریخ انقضای آن 8 روزه می باشد. همچنین تا کنون 20 هزار کیسه برای تدارک سیل بند در اختیار مدیریت بحران استان قرار گرفته است و امید است با این همدلی و خدمات مطلوب  با کمترین آسیب از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.