سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سیل بند 500 متری شهر ویس با کمک جمعی از اهالی منطقه، گروه های جهادی ،فرمانداری باوی و شهرداری ویس ترمیم ، و سیلاب در این منطقه مهار شده است.
وی گفت: حضور جوانان در این حرکت های جهادی پررنگ بوده و امید است با مشارکت این جوانان بتوانیم در سایر مناطق در معرض سیلاب نیز اقدامات موثری داشته باشیم.
حاجتی ادامه داد:سپاه خوزستان در کنار نیروهای بسیج از ابتدای ورود سیلاب به این استان با تمام ظرفیت وارد شده و تاکنون در منطقه بامدژ ، دشت آزادگان ، زرگان، ویس، ملاثانی و اهواز اقدامات خوبی صورت داده است.
وی افزود: در بحث ترمیم و ساخت سیل بند و همچنین جابجایی اهالی روستاهای سیل زده در روزهای اخیر با کمک شناورهای نیروی دریایی اقدامات خوبی انجام شده و تنها بخشی از روستاها در منطقه بامدژ از توابع اهواز تخلیه نشده که در حال انجام است.
شهرستان باوی در سال 89 با تصویب هیات دولت از شهرستان اهواز مستقل شد. این شهرستان به مرکزیت شهر ملاثانی و متشکل از دو بخش مرکزی و ویس است.
بارش های روزهای اخیر در بالادست باعث افزایش دبی آب رودخانه های کارون، دز و کرخه و آبگرفتگی مناطق حاشیه ای این رودخانه ها در پایین دست شده است.
امدادرسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف استان خوزستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.