مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان از برپایی 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده استان و اسکان بیش از 20 هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: در حال حاضر 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده شهرستان‌های باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، اندیمشک و شادگان برپا شده است.

وی افزود: تاکنون 20 هزار و 782 نفر از آسیب دیدگان سیل های اخیر در این اردوگاه ها اسکان اضطراری شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: 7 اردوگاه در شهرستان باوی به تعداد 205 دستگاه چادر در مناطق ویس، درآویزه، خاور، چم خزامی، صفاک، شیبان و پل تأسیسات برپا شده است.

خدادادی با اشاره به برپایی 4 اردوگاه در مناطق گوریه، بنه کاظم، یزآب، ابوطیور و یباررحمان از توابع شوشتر به استعداد 155 دستگاه چادر، گفت: همچنین 6 اردوگاه در اهواز، الهایی، حمیدیه به تعداد 100 دستگاه چادر و سه آموزشگاه در حمیدیه برپا شده است.

وی با بیان اینکه 5 اردوگاه در دزفول برپا شده است، افزود: این اردوگاه ها در شهرک عدالت، حسینیه ثارالله، میان رود، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید قاضی به استعداد 161 چادر احداث شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از برپایی 2 اردوگاه در روستاهای مگرن و آهودشت شهرستان شوش به استعداد 292 چادر خبر داد و گفت: 5 اردوگاه نیز در دشت آزادگان در شهر سوسنگرد و روستاهای جرگه سیدعلی، عصاره1 و 2 و حمودی عاصی برپا شده است.

وی ادامه داد: 5 اردوگاه در هویزه به استعداد 150 چادر، یک اردوگاه در پادگان شهید درویش اندیمشک به تعداد 150 چادر و یک اردوگاه نیز در کشت و صنعت فارابی شادگان به تعداد 100 چادر برپا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.