به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهاد ابول نژادیان روز چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: تلاش کرده ایم تا حد امکان دیگر گروه های پر خطر از جمله کودکان زیر یک سال، کودکان زیر پنج سال و سالمندان را نیز از منطقه خارج کنیم.
وی ادامه داد: دارو، واکسن، تجهیزات اورژانس، ملزومات تنفسی و مانیتورینگ به روستای کاظم و محل اسکان موقت سیل زدگان منتقل شده و از نظر دارو و ملزومات هیچ کمبودی نداریم.
رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اضافه کرد: تاکنون هیچ موردی از بیماری های عفونی در منطقه گزارش نشده و تلاش بی وقفه نیروهای ستادی، مدیریتی و عملیاتی دانشکده باعث شده سلامت مردم به خطر نیفتد.

* 12 روستا با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر در معرض خطر سیلاب هستند
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز در این جلسه گفت: 12 روستا با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر در معرض خطر سیلاب هستند که از این تعداد چهار روستا تخلیه شده اند. همچنین پایش سلامت آب و غذا به صورت مرتب در حال انجام است.
محمد اسماعیل مطلق مشاور معاون بهداشت در امور مدیریت کاهش خطرات بلایا وزارت بهداشت از تلاش کارکنان و مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتر در تامین سلامت جسمی و روحی سیل زدگان ابراز رضایت کرد. وی همچنین از محل اسکان موقت مردم و نحوه ارایه خدمات به سیلزدگان دیدن کرد.
اجتمام*1003* 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.