سرهنگ پاسدار علی نجفوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تیپ از روز اول جاری شدن سیل در شمال خوزستان (شوش،دزفول واندیمشک شوشتر)آمادگی خود را برای کمک به هموطنان سیل زده اعلام کرده و برای کمک به این عزیزان آماده و در کنار آنها خواهند بود.
وی تصریح کرد: تیپ حضرت مهدی (عج)نیروی زمینی سپاه جهت کم کردن آلام مردم و خدمت‌رسانی در ایام نوروز و شاد کردن دل هم‌وطنان آمادگی لازم را دارد.
سرهنگ نجفوند با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم بخش مهمی از مأموریت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: یکی از افتخارات سپاه و بسیج این است که همواره در سختی‌ها همراه مردم بوده آنها را تنها نگذاشته است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم خدمت رسانی به هموطنان در معرض خطر آبگرفتگی، گفت: به منظور خدمت رسانی به مردم عزیز قرارگاهی جهادی برای کمک رسانی به افراد و مناطق نیازمند در این رده ایجاد شده است.
سرهنگ نجفوند افزود: خدمات رسانی گردان مهندسی این تیپ با ماشین آلات مربوطه از قبیل بیل اطلس. بلدوزر، کمپرسی، خودرو تانکر حمل آب شرب، خودروهای مخصوص حمل اثاثیه و نفر وخودروهای تاکتیکی سبک امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم ولایت مدار شهر شوش و روستاهای حومه را آغاز کرد.
بارشهای سنگین باران در خوزستان و استانهای بالا دست طی چند روز اخیر باعث ورود سیلاب به سدهای استان و نیز طغیان رودخانه ها شده است که تا کنون بیش از 40 روستا در خوزستان به زیر آب رفته است.
جمعه گذشته رییس جمهوری با سفر به استان خوزستان روند امداد رسانی به سیل زدگان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد و جهانگیری نیز دوشنبه و سه شنبه در استان خوزستان حاضر شد و ضمن بازدید از مناطق سیل زده در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان حاضر و دستورات لازم را برای مهار سیل صادر کرد.
وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهر سازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اطلاعات، کشور، ورزش و جوانان و دادگستری نیز با سفر به استان خوزستان ضمن بررسی وضیعت سیل در این استان امکانات وزارت خانه های مربوطه را برای کمک به مردم استان بسیج کردند.
7280/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.