محمود دلف لویمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا خواستار همکاری مردم اهواز و عدم حضور آنها در کنار رودخانه کارون شد و اظهار داشت: مسیر ساحلی غربی و شرقی رودخانه کارون به دلیل آبگرفتگی و جلوگیری از بروز خطرهای احتمالی تا بهبود شرایط بسته است.
وی ادامه داد: در ساحلی غربی رودخانه کارون شکاف هایی ایجاد شده است از همین رو از مردم درخواست می شود برای حفظ جان خود حتی برای پیاده روی نیز از مسیر جاده ساحلی استفاده نکنند.
دلف لویمی خاطر نشان کرد: به دلیل بسته شدن تمام مسیرهای منتهی به ساحل رودخانه کارون در اهواز از مردم درخواست می شود تا حد ممکن از سفرهای درون شهری غیر ضروری پرهیز و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
وی درخصوص ترافیک سطح شهر یادآور شد: باتوجه به زمان تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شاهد ترافیک سنگین در تمام نقاط شهر نیستیم اما در برخی ساعات به ویژه شب ها مسیرهای ورودی شهر ترافیک سنگین اما روان دارند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز ادامه داد: در خیابان چمران حد فاصل فلسطین تا فلکه دوم در مسیر شمال به جنوب، میدان چمران اهواز و ورودی های شهر به ویژه سه راهی فرودگاه اهواز شاهد ترافیک سنگین هستیم.
بالا آمدن آب رودخانه کارون در روزهای گذشته سبب ایجاد شکافی به عرض یک و طول 30 متر در جاده ساحلی اهواز شده است.
در پی افزایش دبی رودخانه کارون به دلیل بارش باران در بالادست و افزایش خروجی آب از سدها از روزهای گذشته تردد خودروها و عابران پیاده در ساحلی شرقی و غربی رودخانه کارون در مقطع اهواز ممنوع اعلام شده است.
با اعلام وضعیت اضطراری در خوزستان ، کلیه دستگاه های اجرایی این استان به حالت آماده باش درآمده اند.
9887/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.