غلامرضا پورجلالی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیش بینی های انجام شده به منظور حفظ تاسیسات آبرسانی و جلوگیری از ورود سیلاب به تاسیسات آبرسانی خرمشهر اقدامات لازم انجام شده و دیوار بتنی و خاکریز در حاشیه کارون احداث شد.
وی افزود: در حال حاضر همه تاسیسات آبرسانی خرمشهر اعم از ایستگاههای پمپاژ شهدای خرمشهر، ایستگاه آب خام مارد، غدیر، دیرفارم و جزیره مینو هیچگونه مشکلی ندارند.
پورجلالی تولید روزانه آب شرب در تاسیسات آبرسانی خرمشهر را 95 هزار مترمکعب بیان کرد و گفت: در شرایط عادی بین 80 هزار تا 85 هزار مترمکعب در روز آب در تاسیسات آبرسانی خرمشهر تولید می شود اما در ایام نوروز به دلیل حضور مهمانان نوروزی تولید آب به 95 هزار متر مکعب در روز رسید.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی پارامتر کدورت آب خرمشهر افزایش یافته اما با تلاش های انجام شده و استفاده از مواد منعقد کننده پلی کلراید آلومنیوم ذرات معلق در آب گرفته می شود و آب را تصفیه می کند.
پورجلالی گفت: 80 درصد تامین آب آشامیدنی روستاهای شهرستان خرمشهر و مینوشهر از طریق تصفیه خانه آب شهری انجام می شود.
وی با بیان اینکه امور آبفای خرمشهر آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده را دارد، گفت: امور آبفای خرمشهر برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده شهرهای همجوار را دارد.
37 هزار اشتراک آب در شهرستان خرمشهر وجود دارد.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.