منصور نظریان سیاهپوش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود هفت کیلومتر از جاده هفت تپه - شوشتر در بخش چغامیش در نزدیکی پل رانکی به زیر آب رفته است که نیروهای راهداری برای حفظ جان مردم این جاده را مسدود کرده اند.
وی با بیان اینکه جاده هفت تپه - شوشتر یک جاده محلی است از شهروندان هر 2 شهر خواست تا کاهش دبی رودخانه دز و بازگشایی جاده از مسیر جایگزین چهارراه آوج (صفی آباد) استفاده کنند.
وی با بیان اینکه جاده دزفول - شوش در محل پل حمید آباد مشکل خاصی ندارد، گفت: تا دبی پنج هزار مترمکعب مشکلی برای پل ایجاد نمی شود و اکنون تردد در این مسیر در جریان است.

** راه دسترسی روستاهای احمد فداله دزفول مسدود شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول با اشاره به بارش شدید باران در ارتفاعات دزفول گفت: این بارش ها باعث ریزش کوه در چندین نقطه شد.
وی افزود: ریزش کوه راه دسترسی دهستان احمد فداله در بخش شهیون دزفول را مسدود کرده که نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیرها به منطقه اعزام شده اند.
نظریان سیاه پوش اظهارداشت: تلاش بر این است که این مسیر تا فردا بازگشایی شوند.
بارش سیل آسای باران در ارتفاعات دزفول و همچنین استان لرستان باعث پر شدن مخزن سدهای دز و کرخه و افزایش دبی خروجی این سدها شده است. این افزایش دبی باعث آبگرفتگی زمین های کشاورزی زاویه ها و مناطق پایین دست رودخانه شده است.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.