سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای و پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر ورود سارق به منزل احدی از شهروندان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی سریعاً به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند سارق را در حالی که با نقابی صورت خود را پوشانده و با داشتن چاقویی در دست، سعی در وارد کردن جراحت به مامورین را داشت، دستگیر کنند.

 سرهنگ دالوند درادامه افزود: در بازرسی به عمل آمده از این سارق که سابقه مصرف موادمخدر از نوع شیشه را نیز داشت چهار عدد ریموت درهای برقی، ۵ دستگاه گوشی موبایل، مقدار زیادی بدلیجات و چند عدد ساعت مچی گران قیمت که همگی سرقتی بودند، کشف شد.

 وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت منزل و ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو از نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد، خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس عامل مهمی در توسعه امنیت پایدار است و از شهروندان درخواست نمود موارد مشکوک را با پلیس از طریق شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.