سرهنگ اصحاب کریمی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پادگان دوکوهه اندیمشک با اشاره به آمادگی سپاه محمد رسول‌الله (ص) برای اسکان سیل زدگان خوزستان اظهار داشت: باتوجه به شرایط خاص حاکم بر این استان و خسارت های وارده به روستاها و شهرها، سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ نیز آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان اعلام می کند.
وی افزود: امروز دوشنبه نیز 30 دستگاه اتوبوس راهیان نور که به نوعی در زمینه اسکان با مشکلاتی همراه بودند، در این پادگان پذیرش شده و خدمت رسانی به آن ها در حال انجام است.
معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: پادگان دوکوهه با تمامی ظرفیت های خود آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیلاب خوزستان است.
وی تصریح کرد: سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ باتوجه به شرایط خاص استان خوزستان اسکان آسیب دیدگان را در اولویت قرار داده و اگر در سایر بخش ها نیز سپاه شوش ، اندیمشک و دزفول نیازمند کمک باشند،آمادگی خود را اعلام می کنیم.
بارش های روزهای اخیر در بالادست باعث افزایش دبی آب رودخانه کارون ، دز و کرخه شده که آبگرفتگی تعدادی از روستاها را در استان خوزستان موجب شده اند.
امدادرسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف استان خوزستان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.