کورش مودت دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با سیلاب در خرمشهر افزود:احداث و تقویت سیل بند 13 روستای غرب کارون بین دستگاههای اجرایی تقسیم کاری شده و در حال انجام است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌‌ تمامی دستگاه‌ها در مناطق در معرض خطر حاشیه کارون در خرمشهر تابع تصمیمات مدیریت بحران شهرستان است اظهار داشت:به دنبال شکستن سیل بند روستای ام‌التمن در غرب کارون در بامداد دوشنبه تصمیم گرفته شد تا روستاهای در معرض خطر بین شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند و بخشداری مرکزی خرمشهر تقسیم کاری شوند تا عملیات احداث و ترمیم سیل بندهای این روستاها با سرعت بیشتری انجام شود.
مودت با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها تحت مدیریت واحد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خرمشهر در حال فعالیت هستند، گفت: از روستای 'دیم بن‌نجم' تا 'سویچتی' به عهده سازمان منطقه آزاد اروند از روستای سویچتی تا ام‌السواد در اختیار بخشدار مرکزی است و پنج روستای حاشیه خرمشهر نیز به شهرداری محول شده است.
وی در ادامه گفت: تاکنون مردم و دستگاههای اجرایی و بخشداران برای احداث سیل بند همت کردند و ماشین آلات در این روستاها اضافه شدند.
13 روستای غرب کارون در حوزه سه فازی خرمشهر قرار دارند.
7100/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.