فرمانده انتظامی استان خوزستان از تامین نظم و امنیت مناطق سیل زده توسط پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده با اشاره به اینکه از موقع جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان نیروی انتظامی به حالت آماده‌باش در آمده اند، گفت: در حوادثی مانند سیل افراد آسیب‌دیده بیش از هر چیزی به امنیت نیاز دارند و پلیس وظیفه خود می‌داند به مطالبات آنها پاسخ دهد.

وی بیان کرد: پلیس در اولین آبگرفتگی معابر و وقوع سیل در برخی شهرستان ها مسیر رودخانه های بزرگ سطح استان با حضور در مناطق آسیب دیده، روند تامین نظم و امنیت آن مناطق دستور کار خود قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و سایر دستگاه های خدماتی و امداد رسان برای کمک به مردم این مناطق با بهره گیری حداکثری از تمام توان و امکانات به منظور تامین نظم و امنیت منطقه و بازگشت شرایط به حالت عادی شهروندان آسیب دیده از سیل وارد عمل شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه روز طبیعت هستیم، با بکارگیری گشت های انتظامی شامل خودروی، موتور سوار، پیاده و نامحسوس در مناطق سیل زده امنیت را برقرار کرده و ما از این بابت هیچگونه مشکلی نداریم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: انتظار ما همکاری خوب مردم با همکاران سخت کوش در ناجا است که بتوانند امنیت مطلوبی را برای همه هم استانی ها به ارمغان بیاورند.

 سردار عباس زاده در خاتمه از شهروندان خوب و فهیم استان خوزستان خواست به اخطاریه های صادره از سوی مدیریت بحران استانداری و خبرگزاری‌های معتبر توجه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.