حجت الاسلام مجید ناصری نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ضمن اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در شادگان همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و اجرایی با آماده باش و پای کار هستند.
وی افزود: مدیران اجرایی دستگاه های اجرایی و نیز کارکنان اداری و خدماتی شهرستان در حال آماده باش بسر می برند تا در صورت نیاز نسبت به امداد رسانی به مردم و مقابله با خطرات ناشی از سیلاب اقدام کنند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان با حضور در سطح شهرستان و مکان های پرخطر ضمن بازدید میدانی دستور لازم برای پیشگیری از حوادث را صادر کردند.
ناصری نژاد تصریح کرد: همراهی و همکاری مردم مهمترین عامل در پیشگیری از حوادث احتمالی است که امید است مردم شهرستان نهایت همکاری را با مسئولان و دستگاه های اجرایی داشته باشند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مردم انتظار می رود در صورت دستور تخلیه به این تذکر عمل کنند زیرا خطر در کمین است.
حجت الاسلام ناصری نژاد تصریح کرد: تمهیدات برای استقرار اضطراری شهروندان و روستا نشینان شادگان در منطقه مهیا شده است.
وی تصریح کرد: طبق دستور رئیس جمهوری خسارت ناشی از سیل به زمین های زراعی و منازل پرداخت می شود و مردم نگران خسارت های وارده نباشند.
بارندگی شدید بهاری در خوزستان همچنین ورود آب از مناطق بالادست این استان موجب طغیان رودخانه های خوزستان از جمله دز ، کارون و کرخه شده است.
در پی پر شدن مخزن ذخیره آب سدهای دز و کرخه در شمال خوزستان میزان خروجی آب از این سدها همچنان رو به افزایش است.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.