به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر دوشنبه در این خصوص اظهار داشت:از زمان جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان ، نیروی انتظامی به حالت آماده‌باش در آمده و حضوری فعال در این مناطق دارد.
وی افزود: در حوادثی نظیر سیل خانوارهای آسیب‌دیده بیش از هر چیزی به امنیت نیاز دارند و پلیس وظیفه خود می‌داند به مطالبات آن ها پاسخ دهد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس در اولین آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی شهرستان ها و مسیر رودخانه های بزرگ سطح استان، با حضور در مناطق آسیب دیده، روند تامین نظم و امنیت آن مناطق را در دستور کار خود قرار داده است.
سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و همچنین دستگاه های خدماتی و امداد رسان با بهره گیری حداکثری از تمام توان و امکانات خود به منظور تامین نظم و امنیت مناطق و بازگشت شرایط به حالت عادی شهروندان آسیب دیده از سیل، وارد عمل شده است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با بکارگیری گشت های انتظامی خودرویی، موتور سوار، پیاده و نامحسوس در مناطق سیل زده حضوری پررنگ دارد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: انتظار ما همکاری خوب مردم با نیروهای سخت کوش ناجا است تا بتوانیم امنیت مطلوبی را برای هم استانی های گرامی به ارمغان بیاوریم.
سردار عباس زاده افزود: شهروندان فهیم ما در خوزستان سعی کنند به اخطاریه های صادره از سوی مدیریت بحران استانداری و خبرگزاری‌های معتبر توجه لازم را به عمل آورده و به اخباری که در شبکه های اجتماعی انتشار می یابد توجه نکنند.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.