بیژن ربیعی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:جمعیت هلال احمر در پارک معلم، روبه روی بیمارستان نفت و احمدآباد چادرهای جمع آوری کمک های غیرنقدی برپا کرده است.
وی افزود:شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آبادان با مشارکت و کمک شهرداری علاوه بر سالن مدیریت بحران در بلوار دهداری در منطقه بریم چهار مرکز در ابتدای جاده آبادان به اهواز، سالن ورزشی در ایستگاه هشت بهار، سالن ولیعصر جنب استادیوم تختی و یک مرکز در منطقه سه شهری در ذوالفقاری برای جمع آوری کمک های غیر نقدی پیش بینی کرده است.
ربیعی اقلام مورد نیاز سیلزدگان را آب معدنی، انواع کنسرو، پوشاک ،پتو، زیرانداز، مواد شوینده و بسته بهداشتی عنوان کرد و گفت: کمک های نقدی مردم از طریق شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر جمع آوری می شود.
وی افزود:کمک های غیر نقدی مردم آبادان به صورت متمرکز جمع آوری و به مناطق سیلزده استان خوزستان و سایر مناطق درگیر سیل ارسال می شود.
شهردار آبادان نیز از جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم برای مناطق سیل زده از سوی این شهرداری خبر داد و گفت:با برنامه ریزی صورت گرفته با مشارکت فرمانداری آبادان، کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان آبادانی برای مناطق سیل زده جمع آوری می شود.
حسین حمیدپور افزود: شهروندان آبادانی می توانند با مراجعه به سالن چند منظوره شهدای شهرداری آبادان در بلوار شهدای هسته ای کمک های خود را تحویل بدهند.
به گزارش ایرنا بارندگی های گسترده توام با رعد و برق ناشی از ورود سامانه بارشی قوی از صبح روز یکشنبه در مناطق مختلف استان خوزستان آغاز شده و تا اوایل وقت سه شنبه ادامه دارد.
طغیان رودخانه ها و مسیل ها موجب آبگرفتگی تعدادی از روستاهای استان خوزستان شده است.
7104/6068/3015
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.