به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت سیلاب در خوزستان، بیان کرد:آنچه که در شرایط کنونی مایه خرسندی است، تسلط مدیریت استان بر اوضاع مناطق است که به هیچ عنوان حالت انفعال و تسلیم را برابر اوضاع جوی به خود نگرفته است.
وی افزود: تلاش های شبانه روزی مسئولان ارشد استان در کنار دستگاه‌های اجرایی و مجموعه ستاد مدیریت بحران در روزهای اخیر قابل تقدیر بوده و این امیدواری را می دهد که کمترین آسیب را از سیلاب پیش رو بیینیم.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: بارش‌های بالادست به سمت خوزستان سرازیر می شود اما از آنجا که در 15 سال گذشته با خشکسالی روبه رو بوده ایم ، زیرساخت‌های لازم را برای رویارویی با سیلاب های احتمالی فراهم نکرده و از آن غفلت شده است.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: نیروهای مسلح در کنار بسیج و گروه های جهادی شبانه روزی پای کار هستند که جای تقدیر دارد و امید است برکات این بارندگی‌ها بیش از آسیب های آن باشد.
وی بیان کرد:کارون پر آب شاید آرزویی برای ما بود که اکنون تحقق یافته اما باید از این ظرفیت با مدیریت صحیح استفاده کنیم.
امام جمعه موقت اهواز گفت: باید مدیریت بحران را پس از برطرف شدن بحران، به یک مدیریت علمی تبدیل کرده و با استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی از این فرصت به خوبی استفاده و نگرانی ها را به حداقل برسانیم.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.