فرمانده ارشد HSE، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: در پی اعلام وضعیت فوق العاده از سوی استاندار خوزستان، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکتهای پتروشیمی مستقر در این منطقه با تمام امکانات، پشتیبانی از ستاد مدیریت بحران را آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، پس از اعلام وضعیت فوق العاده در سطح استان خوزستان و استانهای غرب کشور، این سازمان با همکاری سایر شرکتهای پتروشیمی منطقه بصورت جدی، وظیفه ی پشتیبانی و امدادرسانی را در سطح استان بر عهده گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اعلام این خبر، افزود: از لحظات آغازین بارش باران و وقوع سیل و بروز بحران در مناطقی از کشور، با هماهنگی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، تاکنون نیازهای لجستیک و ماشین آلات اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان، هم از منابع داخلی شرکتها و هم از طریق تامین آن از منابع بیرونی، انجام پذیرفته است.

سید امید شهیدی نیا افزود: تاکنون بالغ بر 83 هزار کیسه در ابعاد مختلف برای ایجاد مانع در برابر ورود سیل به منازل و اماکن، تهیه و با هماهنگی فرمانداری بندرماهشهر به نقاط در معرض آسیب ارسال شده است و این امداد رسانی کماکان ادامه دارد.  

وی خاطر نشان کرد: مطابق تصمیمی که در کمیته بحران استان گرفته شده است، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پشتیبان شهرستانهای ماهشهر و رامشیر است و شرکتهای این منطقه با تمام امکانات، آماده همکاری و پشتیبانی از تصمیمات این کمیته هستند.

شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار امیدواری کرد که با بسیج تمامی پتانسیل ها و مشارکت کلیه دستگاهها، روزهای آتی را با کمترین خسارات پشت سر خواهیم گذاشت و در این میان یقینا، سازمان منطقه ویژه و صنایع پتروشیمی مستقر در این منطقه، با تمام توان در خدمت مردم عزیز استان خواهند بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.