در راستای جلوگیری از وقوع سیل احتمالی و هماهنگ بودن همه ادارات، جلسه مدیریت بحران شهرستان حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری حمیدیه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در این جلسه با اشاره به افزایش قابل ملاحضه خروجی دبی سد کرخه وبالا آمدن آب، بر  استمرار کشیک شبانه روزی و حضور رؤسای ادارات در محل خدمت تا عادی شدن اوضاع تاکید نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه جاده مسیر خسرج تنها راه ارتباطی به روستاهای این  مسیر می باشد، خواستار حفظ جاده فوق الذکر و جلوگیری آب بردگی و فرسایش آن و همچنین تثبیت جداره رودخانه  توسط ادارات مربوطه شد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آسیب دیدگان‌ روستایی مسیر خسرج در شرایط بحرانی با توجه به بعد مسافت و طولانی بودن‌ مسیر  نسبت به استقرار اکیپ امداد به همراه یک دستگاه آمبولانس اقدام نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان، نصب چادر توسط جمعیت هلال احمر اهواز در نقاط شناسایی شده جهت اسکان موقت را خواستار شد و بر همکاری آموزش و پرورش جهت شناسایی مدارس و اسکان موقت در آن  تاکید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشداران با استفاده از تمام ظرفیت ها بویژه دهیاران و اعضای شورای روستا علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص خطرات سیل به روستائیان، نسبت به رصد مستمر و شبانه روزی از رودخانه و جلوگیری از فرسایش و تخریب سیل بندها اقدام نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.