دبیر ستاد نوروزی و سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: از ۲۷ اردیبهشت ماه سال گذشته تا ۷ فروردین ماه سال جاری، تعداد ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار مهمان نوروزی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبادان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: از تعداد یاد شده حدود 600 هزار نفر از شهرهای اروندکنار و چوئبده بازدید کردند.

وی افزود: در این مدت هماهنگی و هم‌افزایی بی سابقه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی بالاخص فرماندری ویژه آبادان، بخشداری مرکزی، بخشداری اروندکنار، شهرداری‌های آبادان، چوئبده و اروندکنار، آموزش و پرورش، هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و سازمان منطقه آزاد اروند داشته‌ایم.

دبیر ستاد نوروزی آبادان افزایش علت چند ده درصدی میهمانان نوروزی سال 98 را نزولات رحمت الهی، آب و هوا و طبیعت زیبای امسال خوزستان عنوان کرد و گفت: در موضوع سامانه بارشی سیل آسای کشور که شامل آبادان نیز شد، در ستاد بحران این شهرستان با راهنمایی‌های معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان بحران کنترل شد و همچنین مدیریت خوبی برای اسکان مهمانان نوروزی انجام شد که جای تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.