مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: این نیروگاه بمنظور پیشگیری از آسیب های احتمالی به تاسیسات ساحلی خود اقدام به مقاوم سازی زیرساخت های عمومی و تصفیه خانه ساحلی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ناصر محمدی ضمن اعلام آمادگی این نیروگاه بمنظور تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم استان خوزستان، گفت: رودخانه کارون تامین کننده آب مورد نیاز این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی است و کاهش یا افزایش کمی و کیفی آب این رودخانه تاثیر مستقیمی بر عملکرد و راندمان این نیروگاه می گذارد.

وی بروز بارندگی های سیل آسا طی چند روز اخیر در حوزه رودخانه های کارون و کرخه و بروز سیل در منطقه را تهدیدی برای تجهیزات ساحلی این نیروگاه دانست و اظهار داشت: تجربه و تخصص کارکنان نیروگاه رامین در مواجهه با تهدیدات طبیعی و غیرقابل پیش بینی همواره در کاهش اثرات این حوادث تاثیرگذار بوده و هم اکنون نیز با اقدامات تخصصی اقدام به مقاوم سازی زیرساختها و تجهیزات تصفیه خانه و تاسیسات ساحلی نیروگاه رامین در مقابل اثرات مخرب سیل کردیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز همچنین با اشاره به آمادگی این نیروگاه به منظور کمک رسانی به مردم منطقه و سازمان‌های عمومی و امدادی از مشارکت این نیروگاه در ایجاد سیل بند منطقه مویلحه از توابع شهر ویس خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.