سرهنگ رضا دولتشاهی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز تراکم تردد خودروها در جاده های استان نسبت به روزهای قبل بسیار بیشتر شده است، به دلیل بارش باران و جاری شدن سیلاب در چند روز گذشته حجم ترافیک کاهش یافته بود.
وی گفت: مسیرهای اهواز به اندیمشک و هندیجان در حال حاضر بیشترین ترافیک را دارند.
سرهنگ دولتشاهی با اشاره به مسیرهایی که در چند روز گذشته به دلیل بارش باران و برف مسدود شده بودند گفت: در حال حاضر تنها مسیر اندیکا به شهرکرد به دلیل بارش سنگین برف همچنان مسدود است و در مسیر بستان به چذابه نیز به دلیل آبگرفتگی تنها تردد اتوبوس ممنوع است، سایر جاده های استان برای تردد باز هستند.
رییس پلیس راه خوزستان ادامه داد: شامگاه سه شنبه به دلیل بارش باران مسیرهای بهبهان، هندیجان به دیلم و اندیمشک به پل زال مسدود بود که با همکاری راهداری مشکل این مسیرها برطرف و جاده ها باز شدند.
وی بیشترین تخلفات و سوانح جاده ای در استان در ایام نوروز امسال را به دلیل سرعت غیر مجاز دانست و افزود: عامل اصلی بسیاری از تصادفات در خوزستان سرعت غیر مجاز اعلام شده است.
به گفته وی از 25 اسفند ماه پارسال تا پنجم فروردین ماه جاری 15 نفر بر اثر تصادف در جاده های استان جان خود را از دست دادند.
به گفته اداره کل راهداری خوزستان بارشهای اخیر در مناطق شمال ، شرق و غرب استان باعث مسدود شدن مقطعی جاده قدیم پل زال - اندیمشک به دلیل ریزش کوه و محور بستان - چذابه (جاده قدیم) به دلیل طغیان رودخانه شد که جاده پل زال به اندیمشک بازگشایی شد اما تردد اتوبوس در جاده بستان به چذابه همچنان ممنوع است .
/6002/7158
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.