به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این اطلاعیه آمده است: تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شهر هندیجان و جاده های روستایی و گردشگری به ویژه مسیر ارتباطی استان بوشهر به خوزستان(جاده شهرستان دیلم به شهرستان هندیجان) برای تردد میهمانان نوروزی و شهروندان هندیجانی باز بوده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
در ادامه این اطلاعیه تاکید شده که هموطنان و مسافرین نوروزی می توانند با اطمینان خاطر از مسیرهای ارتباطی و جاده ای این شهرستان تردد کنند و شهرستان هندیجان مانند روزهای پیش پذیرای هموطنان عزیز و مهمانان نوروزی است.
در بند دیگری از این اطلاعیه یادآور شده است که تردد و عبور و مرور وسائط نقلیه مثل چند روز گذشته و از ابتدای شروع بارندگی تاکنون به صورت عادی و روان در حال انجام است و تمامی راههای روستایی و شهری و محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان(استان خوزستان)چه از سمت استان بوشهر،از سمت شهرستان ماهشهر و از سمت شهرستان امیدیه باز بوده و هیچ گونه مشکل ترافیکی در خصوص تردد وسائط نقلیه وجود ندارد.
براساس این اطلاعیه هرگونه اخبار رسمی و موثق در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی و جاده ای شهرستان صرفا از طریق مراجع رسمی از جمله روابط عمومی این فرمانداری اعلام می شود.
بندر هندیجان یکی از شهرهای تاریخی ایران با قدمتی بیش از سه هزار سال، در جنوب شرقی استان خوزستان و در 70 کیلومتری جنوب شرقی بندر ماهشهر و در شمال خلیج فارس قرار گرفته‌است که رودخانه زهره این شهر را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم می‌ کند.
9931/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.