حسین حمیدپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با همکاری بین شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند، آموزش و پرورش و پالایشگاه آبادانی میهمانان نوروزی از روز گذشته در سالن های سرپوشیده و کمپ های نوروزی مستقر شدند.
وی افزود: با اعلام آمادگی هتل های آبادان بخشی از مسافران نوروزی در شرایط اضطراری و بحرانی در این هتل ها اسکان موقت خواهند یافت.
حمیدپور شرایط در آبادان را عادی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه شرایط تحت کنترل است و از روز گذشته سیل بندهایی در مجاورت اروند صغیر و همچنین بهمنشیر برای مقابله با طغیان رودخانه ها ساخته شد.
محل نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند و ساختمان قدیم این سازمان، سالن های 17 شهریور، مصلا، سالن شهید تندگویان و چهار سالن دیگر نیز توسط شهرداری آبادان برای استقرار میهمانان نوروزی در آبادان مهیا شده است.
در پی بارندگی شدید در مناطق بالادست استان خوزستان و ورود جریان آب به رودخانه اروند صغیر در مجاورت مینوشهر و آبادان این رودخانه طغیان کرد.
طغیان رودخانه اروند صغیر موجب آبگرفتگی بخش زیادی از منطقه طویشه شد.
در پی افزایش حجم آب رودخانه های اروند کبیر و صغیر در جزیره مینو از اهالی روستاهای جرف علیا و سفلا در خواست شده تا این روستاها را تخلیه کنند.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.