سرهنگ منصور جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیلاب‌های استان‌های بالادست مانند استان لرستان و کهگیلویه و بویر احمد وارد سطح استان شده است و علاوه بر آن در استان خوزستان نیز بارندگی های شدیدی داشتیم.
وی با تاکید بر مسدود شدن کامل شرق و غرب کارون در اهواز گفت: از مسافران و مردم می خواهیم در جاده های ساحلی اهواز به هیچ وجه توقف یا اتراق نکنند.
رییس پلیس راهور خوزستان ادامه داد: از مسافران خواهشمندیم درحال حاضر در محل اسکان فعلی خود بمانند و اگر از خارج از استان قصد سفر به خوزستان را دارند، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند تا وضعیت جوی به پایداری نسبی برسد.
وی از همه رانندگان خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.
جمشیدی با اشاره به وضعیت معابر شهری توضیح داد: در برخی از معابر شهری آبگرفتکی داریم علاوه بر این تعدادی از شهرهای استان در معرض خطر سیلاب و آبگرفتگی هستند.
وی بیان کرد: شوش، دزفول، اندیمشک، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، هویزه در معرض خطر و تهدید سیلاب و آبگرفتگی هستند و با توجه به این که سطح آب در سد کرخه و دز بالا رفته و احتمال وقوع سیلاب میرود از مردم درخواست می شود هشدارهای داده شده را به دقت رعایت کنند.
به گزارش ایرنا بر اساس این گزارش، سامانه بارشی از روز یکشنبه در استان فعال شده و تا چهارشنبه بر آسمان استان حاکم خواهد بود.
بیشترین میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در استان در ایذه به میزان 155.9 میلیمتر ثبت شده است.
بیشترین بارندگی استان از ابتدای سال زراعی (یکم مهرماه 97) تا ششم فروردین ماه در حسینیه اندیمشک با یک هزار و 4میلیمتر و ایذه با 868.4میلیمتر ثبت شده است.
7164/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.