سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت : قرارگاه خدمات رسانی سپاه مدتی پیش همزمان با سیل رفیع شکل گرفت و اکنون نیز باتوجه به وضعیت بحرانی برای بار دیگر فعال شد .
وی افزود: استفاده از تمامی ظرفیت های سپاه و بسیج برای امداد رسانی به مناطق محروم از اهداف اصلی تشکیل این قرارگاه است .
سردار شاهوارپور بیان کرد : سپاه همواره در شرایط بحرانی در کنار دولت بوده و تاکنون در بحران‌های مختلف همپای دستگاه های دیگر به امر خدمت رسانی به مناطق محروم پرداخته است .
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: باتوجه به وضعیت جوی استان تغییراتی در حرکت راهیان نور صورت گرفته و در برخی از یادمان ها حرکت کاروان ها متوقف شده است.
وی تصریح کرد: حرکت به سمت یادمان های فکه ، دهلاویه ، چذابه و هور از روز دوشنبه متوقف شده و تا زمانی که وضعیت آب و هوایی استان به شرایط عادی باز نگردد حرکت‌ها از سر گرفته نمی شود.
سردار شاهوارپور گفت: حرکت کاروان ها به سمت یادمان فتح المبین همچنان ادامه دارد اما اگر شرایط آن منطقه نیز مساعد نباشد ، حرکت به این یادمان نیز متوقف می شود.
وی گفت: تردد اتوبوس های راهیان نور در 48 ساعت آینده ممنوع شده اما هنوز در برخی از محورها تردد وجود دارد و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است .
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ماشین آلات سبک و سنگین و قایق برای امداد رسانی به سیل زدگان آماده شده و در بحث اسکان اضطراری نیز چادرهای موقت تدارک دیده شده است.
باتوجه به پیش بینی های صورت گرفته از سوی مدیریت بحران و سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در برخی مناطق استان خوزستان دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده اند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.