محمد رضا رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به بارش های شدید چند روز گذشته در شهرهای شمالی استان خوزستان و نیز بالا آمدن سطح آب رودخانه و احتمال جاری شدن سیل ، فرودگاه اهواز در کنار دیگر ادارات و سازمان ها آمادگی خدمت رسانی به هموطنان و مسافران را انجام خواهد داد.
وی افزود: هماهنگی لازم با کمیته مدیریت بحران ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نهادهای استانی انجام شده و خوشبختانه ظرفیت فرودگاه اهواز برای پذیرش پروازهای امدادی کافی است.
وی گفت: دستگاه های ناوبری، فنی و عملیاتی نیز کاملا بررسی شده اند و تمامی واحدهای فنی ، عملیاتی ، سپاه و پلیس ، شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه تا اطلاع ثانوی آماده ارایه خدمات هرچه بیشتر به پروازهای مسافری و امدادی هستند و در صورت تاخیر در پروازها امکان اسکان در مسجد معراج فرودگاه اهواز نیز وجود دارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت احتمال وقوع سیل فرودگاه اهواز نیز درگیر این پدیده خواهد شد یا خیر، پاسخ داد: با توجه به قرارگرفتن فرودگاه اهواز در منطقه شیب دار (در جوار شهرک نفت) خطر آبگرفتگی در فرودگاه وجود ندارد و اختلالی در خدمت رسانی به پروازها به وجود نخواهد آمد.
رضایی به بازدید نوروزی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در روزهای آغازین سال نو از فرودگاه نیز اهواز اشاره کرد و گفت : در این بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور، از ایجاد فضای مناسب ایام نوروز و نحوه خدمت رسانی به مسافران در فرودگاه از مجموعه اداره کل فرودگاه های استان خوزستان ابراز رضایت و قدردانی کرد.
تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در سطح کشور هستند.
9931/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.