عدنان غزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام هواشناسی ورود سامانه بارشی به تدریج باعث بارش متناوب باران، تگرگ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید می شود بر این اساس هشدارهایی برای کاهش خسارت احتمالی و اتخاذ تدابیر لازم داده شده است.
فرماندار شوش از مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران شوش خواست در زمان بحران در دسترس باشند و برای مقابله با بحران در حالت آماده باش قرار گیرند.
وی با تاکید بر آمادگی همه سالن ‌ها برای اسکان مهمانان نوروزی گفت: تمام فضاها و سالن ‌ها در سطح شهرستان حتی مصلای نماز جمعه، حسینیه و مساجد در خدمت مدیریت بحران قرار گیرند.
وی تصریح کرد: مردم شهرستان شوش، مردمی خونگرم و مهمان ‌نواز هستند که همیشه در کنار مسئولان بوده اند لذا از آنها درخواست می ‌شود در زمینه اسکان مسافران کمک کنند.
غزی افزود: حدود یکهزار و 924 خانوار از 27 اسفندماه تاکنون در 48 مدرسه شوش با 435 کلاس درس اسکان یافتند که یکهزار و 601 خانوار از این تعداد فرهنگی و مابقی غیرفرهنگی بودند.
وی با اشاره به آماده سازی 20 مدرسه اضطرای با حدود 60 کلاس درس و نمازخانه گفت: درمجموع تاکنون حدود 17هزارو 922 نفر روز در مدارس شهرستان شوش اسکان یافته اند.
فرماندار شوش با بیان اینکه حدود 200 نفر در مصلای نمازجمعه اسکان یافته اند، افزود: اسکان مسافران در اماکن ورزشی و مذهبی نظیر مساجد و حسینیه ها نیز انجام شده است.
وی اظهار داشت: دستگاه‌ های خدمات‌ رسان از جمله شهرداری ها، آب، گاز، برق، مخابرات، بهداشت، راهداری، هلال احمر وعوامل امنیتی باید آمادگی کامل برای شرایط بحرانی را داشته باشند.
غزی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به شهرستان مسافران نوروزی از هرگونه فعالیت تفریحی، تردد، توقف و اسکان در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.