سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای، اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی اخیر و بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون، از همشهریان و میهمانان نوروزی تقاضا می شود جهت حفظ سلامتی و جان خود از تفریح با قایق های ساحل رودخانه بصورت جدی پرهیز نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری اهواز جهت تامین ایمنی ایستگاه های امداد و نجات را در سواحل کارون  مستقر نموده و شهروندان و مسافرین نوروزی نیز از این امکان بهره مند شدند.اما با توجه به وضعیت اخیر جوی و بالا آمدن سطح آب کارون، تفریح با قایق در شرایط فعلی ممکن است خطراتی را برای همشهریان در پی داشته باشد.

لذا شهرداری اهواز و سازمان آتش نشانی ضمن جمع آوری ایستگاه های قایق سواری از عموم شهروندان و مسافرین عزیز می خواهد از قایق سواری در سطح رودخانه بصورت جدی  خودداری کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: از همه قایق داران تقاضا می شود با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیل و طغیان رودخانه ها سریعا نسبت به جمع آوری قایق های خود اقدام نمایند و از حضور در سواحل رودخانه پرهیز کنند.

براساس این گزارش، از همه دستگاه های مرتبط با ارئه خدمات شهری مخصوصا سازمان آب و برق که متولی رودخانه کارون می باشد، انتظار داریم با مشارکت بیشتر و تعامل موثر در این زمینه همکاری بیشتری در خصوص ساماندهی قایق های سواحل رودخانه داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.