موسی ممبینی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای امدادرسانی در صورت وقوع سیلاب در این شهرستان به این مراکز اعلام آماده باش شده است.
وی ادامه داد: همچنین هشدارهای لازم به عشایر داده شده و در صورت نیاز برای آنها نیز مکان های امن اسکان تعیین شده است.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رامهرمز با اشاره به پیش بینی بارش های سنگین در ایام نوروز گفت: هماهنگی های لازم صورت گرفته و از دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان خواسته شده برای مقابله با بحران های احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.
ممبینی با اشاره به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر اعلام وضعیت هشدار سیل در همه رودخانه ها، از همه شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد که از توقف، نزدیک شدن و تردد در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.
بر اساس این گزارش، پیش از این نیز معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان همچنین گفت: احتمال میرود در روزهای آینده دبی رودخانه کارون در مقطع اهواز به 2 هزار مترمکعب برثانیه افزایش یابد، البته این افزایش نگران کننده نیست و تنها باعث آبگرفتگی مجدد پارک های ساحلی خواهد شد، به همین دلیل تاکید می کنیم که شهروندان و مسافران نوروزی به رودخانه نزدیک نشوند.
سد خاکی جره در محدوده شهرستان رامهرمز قرار دارد که به منظور کنترل سیلاب حجم آب خروجی از این سد به 50 متر مکعب بر ثانیه رسیده است.
9931/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.