به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، حجت‌الاسلام‌ میر احمدرضا حاجتی علاوه بر ارزیابی حرکت عظیم و مردمی راهیان نور افزود: تحلیل ظاهری حرکت راهیان نور این است که صدها هزار نفر از مشتاقان زیارت برای مشاهده جانفشانی ‌ها، رشادت‌ ها و رزم رزمندگان اسلام برای حفظ تمامیت ارضی کشور و آشنایی بیشتر با جغرافیای ایران حضور می‌ یابند.
وی افزود: امام خمینی (ره) در رابطه با دفاع مقدس می فرمایند 'جنگ برای ما یک نعمت بود و در این جنگ، انقلاب اسلامی صادر شد و قدرت‌ های منطقه را تحقیر کردیم'، که در واقع جنگ در نگاه ایشان یک پوسته ظاهری و یک پوسته حقیقی دارد.
حجت الاسلام حاجتی بیان کرد: راهیان نور و حضور جوانان در آن ‌یک مجموعه کامل برای یادگیری مردانه و حقیقی زندگی کردن، شجاعت، جسارت، محبت، عشق، مردانگی، گذشت و فداکاری است.
امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: امروز از نقاط مختلف کشور و حتی طبق وعده امام راحل از کشورهای دیگر در مناطق عملیاتی راهیان نور حضور پیدا می ‌کنند.
وی جوانان را یکی از اساسی‌ ترین عناصر بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: نسل جدید باید در این کوره گرم ارزش‌ های الهی که رزمندگان ما آن را بازآفرینی کردند، ساخته شود.
حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: تقویت عشق به حسین(ع)، باورهای سرخ حسینی و باورهای سبز مهدوی 2 بالی هستند که به اعتقاد دشمن، انقلاب اسلامی با آنها پرواز کرده است.
وی با اشاره به حضور کاروان ‌های راهیان نور در خوزستان بیان کرد: مردم جنوب، خوزستان و اهواز مردمی خونگرم، مهمان ‌نواز و با نشاط هستند و این میزبانی از زائران شهدا را برای خودشان افتخار می‌ دانند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شعار امسال راهیان نور مبنی بر اینکه ما پیروزیم، گفت: ما پیروزیم و امیدواریم انقلاب اسلامی طلیعه ‌ای برای ظهور باشد و پرچم این انقلاب از دستان نائب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، به دستان صاحب اصلی آن برسد.
3004/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.