محمد سبزه زاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی استقرار تدریجی سامانه بارشی را بر روی استان نشان می دهد که این سامانه به طور متناوب موجب رگبار، رعد و برق و در برخی از نقاط بارش به صورت رگباری همراه با ریزش تگرگ و وزش باد شدید می شود.
وی افزود: مجموع بارش ها در ارتفاعات، مناطق شمالی و شرقی استان خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از شدت بالایی برخوردار خواهد بود.
سبزه زاری بیان کرد: میزان بارندگی امروز صبح در سطح شهر دزفول 9.8، حسینیه اندیمشک 3.2، شوش 0.8، ایذه 0.6، دهدز 0.4، شادگان 0.2، شوشتر 0.1 و اهواز و مسجدسلیمان 0.01 میلیمتر ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان حداکثر و حداقل دمای هوای اهواز در شبانه روز گذشته را 30 و 18 درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: هندیجان و آغاجاری نیز با 30.6 و دهدز با 8.4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان بودند.
براساس اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان، فعالیت سامانه بارشی آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت.
خروج مدیران، مسئولان و فرمانداران استان خوزستان با توجه به شدت گرفتن سامانه بارشی از روز یکشنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب به خارج استان ممنوع شد.
3004/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.