غلامرضا شریعتی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان با توجه به احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در بسیاری از مناطق استان به دلیل ورود سامانه بارشی در هفته جاری جلسه اضطراری در این خصوص در شامگاه شنبه با حضور مدیران و مسئولان استان در استانداری تشکیل شد.
وی گفت: مقرر شده است که امروز اکیپی از مدیران و مسئولان استان از سیل بندهای مناطق مختلف خوزستان بازدید کنند و وضعیت و ایمنی آن ها را بررسی کنند.
استاندار خوزستان در ادامه افزود: همچنین مقرر شده است که بررسی وضعیت و کیفیت آب آشامیدنی در استان توسط دستگاه ها و مسئولان مربوطه به صورت مرتب بررسی شود.
بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان از اواسط روز شنبه لغایت اوایل چهارشنبه هفته جاری با ورود سامانه باران زا افزایش ابر، رگبارباران ، رعدوبرق ، وزش باد قابل ملاحظه تا شدید به همراه تندباد لحظه ای به ویژه در روز دوشنبه و احتمال تگرگ در استان مورد انتظار است که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت.
در زمستان سال گذشته بر اثر بارش باران و رهاسازی آب از سد های کرخه و دز بسیاری از مناطق استان دچار سیل شد که در این حادثه 2 نفر کشته شد و به بیش از سه هزار نفر امداد رسانی شد.
7158
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.