با توجه به اطلاعیه مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی از اواخر روز شنبه ۳ فروردین ماه، تا روز چهارشنبه ۷ فروردین و با توجه به حساسیت موضوع، جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه و سایر اعضاء در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه ضمن تاکید به اهمیت موضوع، اظهار داشت: کلیه ادارات بویژه ادارات خدمات رسان و بخشداران در جهت شناسایی نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی اقدام نمایند.

هاشمی در ادامه با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران استان خوزستان بر ادامه عملیات ترمیم و احداث سیل بند و ایمن سازی حریم رودخانه کرخه در حوزه حمیدیه توسط سازمان آب و برق استان تاکید نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان، هماهنگی و همکاری مردم بویژه روستائیان با دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای جلوگیری از وقوع بحران را مهم دانست و خواستار خوداری شهروندان، روستائیان ومهمانان نوروزی از اسکان موقت درکنار رودخانه کرخه شد.

وی در پایان گفت: شرکت کرخه و شاوور نسبت به پایش نرسانات و تغییرات و میزان دبی خروجی سد کرخه نظارت و اطلاع رسانی لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.