به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری عصر شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان اندیمشک ضمن هشدار نسبت به وقوع سیلاب گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در منطقه وجود دارد لذا همه عشایر ،کشاورزان و دامداران باید از حریم رودخانه ها دور شوند.
جهانگیری از مسوولان سدهای کرخه و دز نیز خواست با توجه به ظرفیت سدها و پیش بینی بارشها ، خروجی سدها را براساس شرایط بارندگی پیش رو مدیریت و کنترل کنند.
وی افزود:بارش های جدی چند روز آینده امکان خسارت شدید در اندیمشک و منطقه را به همراه دارد که با توجه به احتمالا وقوع حوادث ، همه دستگاههای اجرایی در آماده باش کامل هستند.
جهانگیری بر ضرورت آماده شدن تجهیزات و امکانات برای شرایط بارندگی تاکید کرد و گفت:ادارات باید کشیک های شبانه روزی برقرار کنند.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس نیز در این نشست با اشاره به احتمال وقوع آبگرفتگی و سیلاب در برخی نقاط شهرستان گفت: باید اطلاع رسانی مناسب به روستائیان و عشایر انجام شود.
فریدون حسنوند با اشاره به حضور مسافران نوروزی در اندیمشک گفت:بسیاری از مسافران در این ایام از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهرستان در بخش الوار و مرکزی دیدن می کنند که باید آگاهی ها و هشدارهای جدی به آنان نیز داده شود اطلاع رسانی در زمینه نقاط پر خطر و حادثه خیز باید صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: به روش های مختلف از طریق رسانه ها ، پایگاههای خبری و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم انجام شود.
حسنوند گفت:شهروندان هشدارها را جدی بگیرند ضمن اینکه دستگاههای اجرایی گروههای ویژه ای برای خدمات رسانی به موقع به مردم آماده کنند.
وی تاکید کرد:.
در این نشست برای آمادگی دستگاههای اجرایی برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی و کنترل حوادث احتمالی ناشی از بارندگی برنامه ریزی شد.
7281/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.