به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان نوروزی و پایگاه های هلال احمر در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در روزهای ابتدایی ایام نوروز با برنامه ریزی و استقرار ایستگاه های خدمات رسان خدمات خوبی به مسافران نوروزی ارائه داده است.
وی با اشاره به استقرار 44 پایگاه ثابت و موقت در سطح استان خوزستان افزود: 37 پست جوانان نیز در امر خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان فعالیت می کنند.
استاندار خوزستان ادامه داد: جمعیت هلال احمر در ایستگاه های خدمت رسانی خود در حوزه های مختلف خدمات خوبی را به مسافران به ویژه به کودکان و نوجوانان ارائه داده است.
وی تصریح کرد: ایجاد اتاق های نقاشی برای کودکان، استراحتگاه و نمازخانه برای مسافران توسط جمعیت هلال احمر راه اندازی شده تا بتوانیم خدمات بهتری نسبت به سال های قبل به مسافران ارائه دهیم.
شریعتی با اشاره به راه اندازی ایستگاه هایی برای توصیه رعایت سرعت مجاز در جاده ها گفت: این کار با هدف کاهش سوانح رانندگی انجام شده است.
وی ادامه داد: امید است باتوجه به حجم بالای مسافران نوروزی و شرایط آب و هوایی مناسب استان، شرایط مناسبی را برای میزبانی هرچه بهتر فراهم کنیم.
استاندار خوزستان گفت: جاذبه های طبیعی و گردشگری استان محل مناسبی برای بازدید مسافران نوروزی است و انتظار می رود خدمت رسانی دستگاه های متولی به مسافران نوروزی نیز به خوبی انجام شود.
وی تصریح کرد: باتوجه به استقبال مناسب مسافران نوروزی انتظار می رفت شهرداری اهواز و میراث فرنگی استان تلاش های بیشتری برای راهنمایی مسافران داشته باشند اما در این زمینه ضعیف عمل کرده اند.
شریعتی گفت: میراث فرهنگی استان قرار بود از یکم فروردین ماه نرم افزاری را برای معرفی جاذبه های گردشگری استان تهیه کند اما تاکنون راه اندازی نشده است.
وی تصریح کرد: این 2 دستگاه باید شرایط لازم برای خدمت رسانی به مسافران را فراهم کنند همانگونه که آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته تلاش های خود را دوچندان کرده اند.
استاندارخوزستان همچنین در دیدارعیدانه با خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: تجدید بیعت با آرمان های شهدا و جانبازان، روحیه و نشاط مضاعفی برای ادامه راه به ما می دهد.
وی افزود: معرفی خانواده شهدا و پرداختن به زندگی این شهدای والامقام یکی از ضرورت های جامعه است که صدا و سیما می تواند در این میان نقش موثری ایفا کند.
شریعتی تصریح کرد: ساخت برنامه های مستند از زندگی شهدا در دستور کار صدا و سیما است اما انتظار می رود بیشتر از همیشه در جهت معرفی شهدا گام برداریم.
استاندار خوزستان روز شنبه به همراه جمعی از مسئولان استان در بیمارستان اعصاب و روان جانبازان استان حضور یافت و با یادگاران دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
وی در ادامه دیدارهای عیدانه خود با سه خانواده شهید نیز دیدار کرد و پس از آن برای به منظور بررسی خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ایستگاه نوروزی جمعیت هلال احمر استان حضور یافت و با تعدادی از مسافران نوروزی گفت و گو کرد.
7152/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.